Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1
poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalisty ds. projektów kulturalnych w pełnym wymiarze etatu (40 godzin tygodniowo)
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 13 kwietnia 2021 r.
Osoba, której poszukujemy powinna spełniać poniższe wymagania:
- wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu nauk humanistycznych;
- udokumentowane minimum 2-letnie doświadczenie w administracji i realizacji projektów; w tym projektów grantowych i/lub projektów finansowanych ze środków publicznych;
- podstawowa wiedza na temat aktualnych przepisów prawnych w zakresie działalności muzeów oraz instytucji kultury;
- wiedza i znajomość tematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum;
- doskonałe zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne;
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość;
- wysoka kultura osobista.
Dodatkowo mile widziane będą:
- doświadczenie w pracy w samorządowej instytucji kultury bądź organizacji NGO o profilu kulturalno-społecznym;
- doświadczenie przy współtworzeniu wystaw lub instalacji o charakterze kulturalnym;
- znajomość innych języków obcych.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, w siedzibie Muzeum oraz w terenie.
Zakres zadań:
- opracowywanie wydarzeń kulturalnych począwszy od koncepcji przez realizację aż po efekt końcowy;
- przygotowywanie ewaluacji procesu oraz rozliczenie i zamknięcie projektu;
- przygotowywanie dokumentów formalnych związanych z koordynowanymi wystawami czasowymi i wydarzeniami kulturalnymi;
- przygotowanie harmonogramów i budżetów projektów wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
- współpraca z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi w realizację wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
- koordynacja pracy zespołu realizującego wystawę czasową lub wydarzenie kulturalne;
- nadzór nad realizacją harmonogramu i budżetu wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych;
- koordynacja wystaw czasowych i wydarzeń kulturalnych organizowanych przez MEG;
- koordynacja realizacji programu towarzyszącego wystawom czasowym;
- koordynacja publikacji towarzyszących wystawom czasowym;
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie projektów wystawienniczych ze źródeł zewnętrznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV wraz z listem motywacyjnym,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji o treści: „Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora: Muzeum Emigracji w Gdyni z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej 1 moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. projektów kulturalnych.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
- Muzeum Emigracji w Gdyni, biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalisty ds. projektów kulturalnych.”
- lub na adres mailowy: biuro@muzeumemigracji.pl w terminie do 13 kwietnia do godz. 15:30.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o formie i terminie rozmowy wstępnej.
Klauzula informacyjna dla kandydatów rekrutujących w naborze:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy:
- Administratorem (dalej ADO) danych osobowych jest Muzeum Emigracji w Gdyni (dalej MEG) z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w MEG : e-mail: iod@muzeumemigracji.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w oparciu o przepisy prawa, w szczególności Kodeksu pracy oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres rekrutacji zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi dla ADO.
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom przetwarzającym realizującym na rzecz ADO usługi archiwizacji. ADO nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- W związku z przetwarzaniem danych przysługuje prawo do: żądania od ADO dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie (poprzez złożenie oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy iod@muzeumemigracji.pl) oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
Informacje o poszukiwaniu nowych kandydatów zamieszczamy na bieżąco w Biuletynie Informacji Publicznej.