Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1 poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalisty ds. wolontariatu w wymiarze 4/5 etatu (32 godziny tygodniowo)
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 15 kwietnia 2021 r.
Osoba, której poszukujemy powinna spełniać poniższe wymagania:
- wykształcenie co najmniej wyższe;
- podstawowa wiedza na temat aktualnych przepisów prawnych w zakresie działalności muzeów oraz instytucji kultury;
- wiedza i znajomość tematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum;
- doskonałe zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne;
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość;
- wysoka kultura osobista.
Dodatkowo mile widziane będą:
- doświadczenie w pracy w samorządowej instytucji kultury bądź organizacji NGO o profilu kulturalno-społecznym;
- doświadczenie w zakresie realizacji wydarzeń kulturalnych.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, w siedzibie Muzeum oraz praca w terenie.
Zakres zadań:
- opracowywanie długofalowej strategii i programu wolontariatu instytucji na kolejne lata;
- prowadzenie i koordynacja wolontariatu przy aktualnych działaniach programowych muzeum: obsługa osób zainteresowanych podjęciem wolontariatu (dobieranie ofert wolontariatu), udzielanie wszelkich informacji nt. wolontariatu instytucji, pozyskiwanie nowych ofert w centrach wolontariatu;
- ścisła współpraca z działem projektów kulturalnych w ramach organizowanych wydarzeń; pomoc przy ich produkcji oraz przeprowadzanie naborów wolontariuszy pod ich kątem;
- organizacja spotkań informacyjnych dla przyszłych/obecnych wolontariuszy;
- prowadzenie we współpracy z działem public relations i marketingu działań promocyjnych wolontariatu;
- prowadzenie szkoleń dla wolontariuszy;
- nadzór nad pracą wolontariuszy;
- zapewnianie ubezpieczenia wolontariuszom zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
- aktualizacja bazy wolontariuszy Muzeum oraz prowadzenie jej zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV wraz z listem motywacyjnym,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji o treści: „Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora: Muzeum Emigracji w Gdyni z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej 1 moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. badawczych.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
- Muzeum Emigracji w Gdyni, biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalisty ds. wolontariatu.”
- lub na adres mailowy: biuro@muzeumemigracji.pl w terminie do 15 kwietnia do godz. 15:30.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o formie i terminie rozmowy wstępnej.
Klauzula informacyjna dla kandydatów rekrutujących w naborze:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy:
- Administratorem (dalej ADO) danych osobowych jest Muzeum Emigracji w Gdyni (dalej MEG) z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w MEG : e-mail: iod@muzeumemigracji.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w oparciu o przepisy prawa, w szczególności Kodeksu pracy oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres rekrutacji zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi dla ADO.
- Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom przetwarzającym realizującym na rzecz ADO usługi archiwizacji. ADO nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
- W związku z przetwarzaniem danych przysługuje prawo do: żądania od ADO dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie (poprzez złożenie oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy iod@muzeumemigracji.pl) oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
Informacje o poszukiwaniu nowych kandydatów zamieszczamy na bieżąco w Biuletynie Informacji Publicznej.