Chodzisz do szkoły ponadpodstawowej i interesujesz się kulturą? Masz pomysł na fajne wydarzenie dla ludzi w Twoim wieku? A może chcesz zobaczyć od kuchni jak powstają eventy i poznać nowe osoby? Dołącz do teamu przygotowującego wydarzenia z cyklu LATE NITE, czyli imprez dla twoich rówieśników odbywających się wieczorową porą w naszym muzeum. Więcej info o programie i relacje z poprzednich wydarzeń znajdziesz TUTAJ.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli :
– interesujesz się popkulturą/podróżami/sztuką,
– korzystasz z social mediów,
– lubisz ludzi i działanie,
-chcesz wspólnie pracować nad pomysłami na wydarzenia.
Co oferujemy?
– możliwość zdobycia doświadczenia przy organizacji wydarzeń w nowoczesnej instytucji kulturalnej;
– poznanie nowych osób;
– wpływ na temat imprezy oraz na wybór zaproszonych gości Late Nite;
– smakołyki na każdym spotkaniu;
– zaświadczenia i rekomendacje.
Co będziemy robić?
1. Pierwsze spotkanie organizacyjne odbędzie się we wrześniu, w wybrany dzień (w zależności od odpowiedzi w formularzu). Poznamy się i pokażemy, jak dotychczas wyglądały imprezy z cyklu Late Nite. Wspólnie postaramy się wygenerować tematy kolejnych wydarzeń i zaplanujemy pierwszy event. Spotkanie potrwa ok. 3 godzin z przerwą.
2. W roku 2024/25 planujemy 2-3 wydarzenia– przed każdym z nich spotkamy się ok. 2-3 razy. To od Ciebie zależy, w jaki sposób włączysz się do działania – możesz generować pomysły, przygotowywać dekoracje, prowadzić warsztaty podczas imprezy itd. Pierwszy event to Halloween, który zorganizujemy wspólnie 26 października.
3. Podczas spotkań będziemy szukać inspiracji, planować kampanie promocyjne i przygotowywać dekoracje.
Jak dołączyć do grupy?
Wystarczy uzupełnić formularz i czekać na maila z potwierdzeniem od Asi.
W mailu otrzymasz zgodę na udział w projekcie do podpisania przez Ciebie lub, jeżeli nie masz 18 lat – przez rodziców. Koniecznie zabierz ją na spotkanie.
Masz więcej pytań? Pisz do Asi: j.gojzewska@muzeumemigracji.pl.
Na zgłoszenia czekamy do 15 września. Do zobaczenia!