Cześć! Masz 15-19 lat i interesujesz się kulturą? Masz pomysł na fajne wydarzenie dla ludzi w Twoim wieku? A może chcesz zobaczyć od kuchni jak powstają eventy i poznać nowe osoby? Dołącz do teamu przygotowującego wydarzenia z cyklu LATE NITE. Więcej info o programie i relacje z poprzednich wydarzeń znajdziesz TUTAJ:
Co oferujemy?
- możliwość zdobycia doświadczenia przy organizacji wydarzeń w nowoczesnej instytucji kulturalnej;
- poznanie nowych osób – być może takich jak Ty!;
- wpływ na charakter imprezy oraz na wybór zaproszonych gości Late Nite;
- smakołyki na każdym spotkaniu;
- zaświadczenia i rekomendacje. ?
Co będziemy robić?
1. Pierwsze spotkanie organizacyjne odbędzie się w lutym, w wybrany dzień (w zależności od odpowiedzi w formularzu). Poznamy się i pokażemy Wam, jak dotychczas wyglądały imprezy z cyklu Late Nite. Wspólnie wygenerujemy tematy kolejnych wydarzeń. Spotkanie potrwa ok. 2,5 godziny.
2. W roku 2023 planujemy 4 wydarzenia (2 w tym roku szkolnym i 2 w kolejnym) – przed każdym z nich spotkamy się ok. 1-2 razy. To od Ciebie zależy w jaki sposób włączysz się do działania – możesz uczestniczyć we wszystkich spotkaniach lub przesyłać pomysły online.
3. Podczas spotkań będziemy szukać inspiracji, planować kampanie promocyjne i przygotowywać dekoracje.
Jak dołączyć do grupy?
Wystarczy uzupełnić formularz i czekać na maila z potwierdzeniem od Asi!
W mailu otrzymacie zgodę na udział w projekcie do podpisania przez Was lub jeżeli nie ukończyliście 18 lat – przez rodziców.
Macie więcej pytań? Piszcie na naszego Messengera lub do Asi: j.gojzewska@muzeumemigracji.pl.
Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia. Do zobaczenia!
Jeśli chcecie być na bieżąco – zerknijcie na nasze social media: Instagram, Facebook, TikTok.