Do naszego zespołu poszukujemy specjalisty lub specjalistki ds. Public Relations i marketingu. Jeśli wiesz po co historii storytelling, a w instytucji kultury cenisz otwartość i chcesz razem z nami mówić o ważnych społecznie sprawach – skorzystaj z naszego zaproszenia. Jeżeli umiesz i lubisz pisać, może szukamy właśnie Ciebie?
Pracujemy na wysokich obrotach przy szerokim wachlarzu zadań i projektów. Czasem jest to wystawa sztuki współczesnej, koncert rockowy, czasem gry detektywistyczne, spektakle audiowizualne albo konferencja naukowa. Trzyosobowy zespół komunikacji odpowiada m.in. za relacje z mediami, identyfikacje wizualne naszych przedsięwzięć i ich promocję. Jest też miejsce na animowanie dyskusji na tematy, które rozpalają opinię publiczną nie tylko w Polsce.
Jeśli to jeszcze nie przekonało Cię do udziału… Może jako dziecko zaczytywałeś się w historiach o podróżach morskich? Tutaj cały dzień spędzasz nad brzegiem morza!
Daj się poznać od najlepszej strony i realizuj się razem z nami. Zapraszamy do udziału w rekrutacji! Czekamy na CV wraz z jednostronicowym tekstem o aktywności Polaków na świecie – co Was zaintrygowało, a może zaskoczyło, o czym warto opowiedzieć.
Nabór na stanowisko Specjalisty ds. PR i marketingu
Wymiar etatu: 0.85 (34 godziny tygodniowo)
Adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe na kierunkach: marketing, PR, dziennikarstwo, socjologia, kulturoznawstwo, historia, polonistyka bądź pokrewne,
2) udokumentowane min. roczne doświadczenie zawodowe w dziale PR / Marketing lub na podobnym stanowisku,
3) praktyczna znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketingu, PR i zarządzania projektami,
4) doświadczenie w pozyskiwaniu patronów organizowanych wydarzeń,
5) bardzo dobra znajomość lokalnych i ogólnopolskich mediów,
6) sprawne posługiwanie się słowem (tzw. lekkie pióro),
7) odporność na stres, umiejętność pracy pod presją, wielozadaniowość,
8) bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagania dodatkowe (preferowane):
- doświadczenie związane z pracą w instytucji kultury bądź organizacji NGO o profilu kulturalno-społecznym,
- doświadczenie związane z redakcją tekstów.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca w biurze przy komputerze, w zależności od harmonogramu działań instytucji możliwa również w godzinach wieczornych poza Muzeum, w czasie weekendowym.
Zakres zadań:
- samodzielne planowanie i realizacja kampanii i projektów marketingowych oraz PR-owych,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych,
- redagowanie tekstów i publikacji tematycznych, copywriting reklamowy,
- rozbudowywanie bazy współpracujących mediów,
- pozyskiwanie nowych partnerów oraz dbanie o pozytywne relacje z obecnymi partnerami Muzeum,
- pomoc w opiece nad firmowymi stronami internetowymi i mediami społecznościowymi.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys /CV/,
- list motywacyjny,
- jednostronnicowy felieton o aktywności Polaków na świecie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Wszystkie ww. dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać na adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, Biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, w terminie do dnia 8 lutego 2016 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalista ds. PR i marketingu”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.