Muzeum Emigracji w Gdyni poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Systemów Audiowizualnych
 Wymiar pracy: etat (40 godzin tygodniowo)
 Adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia
Osoba, której poszukujemy powinna spełniać poniższe wymagania:
 • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne profilowane na informatykę, teletechnikę, systemy audiowizualne lub pokrewne, 
 • min 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy o podobnych charakterze lub zbliżonym zakresie obowiązków;
 • wiedza i doświadczenie w obsłudze oraz sterowaniu systemów: nagłośnieniowych, oświetleniowych, audiowizualnych;
 • wiedza i doświadczenie w obsłudze, konfiguracji oraz sterowaniu systemów multimedialnych, wideokonferencji, tłumaczeń symultanicznych, systemów prezentacji obrazów i pisma; 
 · odpowiedzialność;
 · umiejętności pracy pod presją czasu;
 · komunikatywność;
 • dyspozycyjność.
Dodatkowo mile widziane będą:
 • wiedza i doświadczenie w zarządzaniu systemem multimedialnym ekspozycji muzealnej, zarówno pod kątem zarządzania sprzętem jak i treścią (ang. Content Management System) 
Warunki pracy na stanowisku:
 Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
 Praca w siedzibie Muzeum oraz w terenie;
 Możliwa praca w godzinach wieczornych lub weekend ze względu obsługę wydarzeń organizowanych przez Muzeum. Praca w systemie równoważnego czasu pracy.
Zakres zadań:
 • kompleksowa obsługa systemu multimedialnego, audiowizualnego, nagłośnieniowego oraz oświetleniowego ekspozycji stałej Muzeum Emigracji w Gdyni, w tym zarządzanie systemem prezentacji treści oraz sterowania urządzeń;
 • montaż i obsługa systemów audiowizualnych, nagłośnieniowych i oświetleniowych podczas wydarzeń organizowanych przez Muzeum Emigracji w Gdyni
 · obsługa konferencji, systemu tłumaczeń symultanicznych;
 • udział w budowie wystaw czasowych Muzeum Emigracji w Gdyni w zakresie doboru, montażu i konfiguracji sprzętu audiowizualnego;
 • opieka nad sprzętem audiowizualnym, nagłośnieniowym i prezentacyjnym będącym wyposażeniem Muzeum Emigracji w Gdyni;
 · aktualizowanie treści multimedialnych ekspozycji Muzeum Emigracji w Gdyni;
 · szkolenia użytkowników z obsługi sprzętu multimedialnego;
 • uczestnictwo w procesie ofertowania oraz zakupów sprzętu audiowizualnego;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 1. Życiorys – CV,
 2. List motywacyjny,
 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności,
 5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
 Wszystkie ww. dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać na adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, w terminie do dnia 19 lutego 2016 r. do godz. 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalista ds. systemów audiowizualnych”.
Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
 Dokumenty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
								