Informacja o braku dostępności i wniosek o zapewnienie dostępności
Zaplanuj wizytę
Zwiedzanie
Atrakcje – na miejscu
Informacja o braku dostępności
Możesz nas poinformować o braku dostępności. Aby to zrobić, skorzystaj ze wzoru dokumentu z informacją o braku dostępności albo skontaktuj się bezpośrednio z Koordynatorką do spraw dostępności, Martą Otrębską (m.otrebska@muzeumemigracji.pl).
Wzór informacji o braku dostępności (docx)
Wzór informacji o braku dostępności (pdf)
Wniosek o zapewnienie dostępności
Jeżeli chcesz skorzystać z naszej oferty, ale nie możesz ze względu na występujące bariery, możesz wysłać do nas wniosek o zapewnienie dostępności.
Taki wniosek może złożyć osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy.
Wniosek możesz:
- przesłać pocztą na adres: Muzeum Emigracji, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia
- przesłać mailem na adres: biuro@muzeumemigracji.pl,
- złożyć w Biurze Muzeum od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30-15:30.
Wzór wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej lub komunikacyjno-informacyjnej (docx)
Wzór wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej lub komunikacyjno-informacyjnej (pdf)
Wzór wniosku z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej (docx)
Wzór wniosku z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej (pdf)
Terminy
Postaramy się zapewnić dostępność jak najszybciej. Powinniśmy to zrobić w ciągu:
- 7 dni – dla dostępności cyfrowej,
- 14 dni – dla dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej.
Jeżeli nie będzie to możliwe, wskażemy nowy termin zapewnienia dostępności, nie późniejszy niż 2 miesiące od złożenia wniosku.
Jeśli nie będziemy w stanie zapewnić Ci żądanej dostępności, powiadomimy Cię o tym i postaramy się zapewnić dostęp w inny sposób.
Złożenie skargi
W przypadku braku zapewnienia dostępności masz prawo do złożenia skargi.
Jeżeli wnioskujesz o zapewnienie dostępności architektonicznej lub komunikacyjno-informacyjnej
Możesz złożyć skargę do Prezesa Zarządu PFRON w terminie 30 dni od dnia:
- w którym upłynął podstawowy termin zapewnienia dostępności – 14 dni od dnia złożenia wniosku,
- w którym upłynął wydłużony termin zapewnienia dostępności – 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku,
- otrzymania zawiadomienia o braku możliwości zapewnienia dostępności.
Jeżeli wnioskujesz o zapewnienie dostępności cyfrowej
Jeżeli z jakichś względów odmówimy zapewnienia dostępności cyfrowej strony, wskazanej w żądaniu, możesz złożyć skargę do Muzeum.